Thursday, December 3, 2009

2 pagi yang gelap..

Pagi-pagi selalunya aku akan pergi jogging. Bukan ape,boring gila duduk rumah je. Lagipun berat badan aku ni senang sangat naik. Jadi setiap kali datang cuti semester aku akan pergi jogging,sama ada dekat Pandamaran atau dekat Stadium Klang. Tapi dua hari ini aku tak dapat nak jalankan rutin harian aku ni pasal hujan lebat. Belum pun azan Subuh dah hujan,berhenti pula dah dekat pukul 11 pagi. Aku pun malas la nak pergi. Jadi,untuk mengisi masa lapang,aku pun layan la main PS. Habis saja main PS,mengadap laptop. Berhabuk gila blog aku ni,dah dekat 2 bulan tak buka. Tidak mengapa,selepas ini akan aku penuhi ruangan ini dengan lebih banyak post-post mengenai pelbagai topik. Mungkin ni la rahmat dari hujan pagi-pagi ni,kalau tak memang haram aku nak buka blog. Facebook,Myspace,Friendster & Twitter pun tak terjaga.

No comments: