Friday, May 7, 2010

aliff , ikmal , & orang besi 2




Ha kome2 sekalian tengok je gamba ka t atas ni mesti dah boleh agak gua pergi mana kan? Gua pergi tengok Orang Besi 2 ataupun dalam bahasa yang lebih mudah difahami, Iron Man 2. Gua lama dah bajet nak tengok cite ni. Iron Man yang mula2 tu best gak,pasal tu gua nak sangat tengok sekuel dia. Hari tu gua ajak si dia, tapi dia macam tak berapa nak masyuk. So balik2 saja rumah,gua pun berdiskusi dengan adik gua, bila mau tengok. Setting date dengan tempat mantap punya. Pukul 11.55 malam, Jaya Jusco Bukit Tinggi, Klang. Kitorang gerak dalam pukul 10 malam. Memang silap besar la pasal nak menunggu 1 jam lebih tu memang best sebenarnya. So,kami berdua pun buat la beberapa kerja yang tak sepatutnya dirakan & dan ditayang di media elektronik, tapi kami peduli ape,kami rakam gak. Destinasi kami adalah tandas awam yang disediakan...




Sape hensem,gua ke benda alah sebelah gua??




Gua tak tau bro gua tengah buat ape..




Ada benda terjatuh lak dalam mangkuk tu,..gua nak amek sat..





Muhammad Aliff Abd Rani & Muhammad Ikmal Abd Rani




Lepas sesi fotografi lucah dalam tandas, kami pun tengok la movie ni. Kesimpulannya , jalan cerita memang ada kelainan,efek pun dah bertambah. Tapi gua dapat rasa efek tu boleh lagi mantap la. Watak yang dilakonkan Mickey Rourke tu pun kurang menonjol. Apa2 pun gua nak ucap tahniah la pada ketiga-tiga pendukung utama filem ni iaitu Robert Downey JR.,Gwyneth Paltrow & Scarlet Johansson (tiga2 ni Yahudi,hmm??) pasal bawak watak masing2 dengan mantap. Gua malas nak bagi sinopsis cerita ni..kome2 google la sendiri kat internet. Tak pun,korang pergi je dekat TGV or GSC terdekat. Tengok je sendiri. Tak payah nak menysahkan rumah tangga orang ,bagi sinopsis kat korang. Sekian, sokonglah industri perfileman tempatan. Remember, by the original,not the local.

Salam...

No comments: