Monday, May 17, 2010

uptown boy

Balik saja gua dari Bangi, gua pun bajet nak rilek kejap. Petang tu saja,tiba-tiba Syaqif roger gua ajak pergi Uptown Shah Alam. Gua mula-mula cam malas nak pergi,gua tau kalau pergi tempat ni konfem mengalir nye kepingan2 berwarna hijau,merah dan biru keluar dari poket gua yang tak berapa nak penuh ni. Tapi dengan macho nya gua pergi gak. Nasib baik bapak gua bagi sikit duit poket. Sampai2 je kitorang dok makan jap sambil tengok Thomas Cup. Boleh pulak kalah dengan Jepun malam tu. Hampeh sungguh palyer Malaysia. Dari gua tengok diorang main badminton,baik gua pi shopping,lagi baik. Yang sebenarnya Syaqif nak beli kasut,dia ajak gua teman dia. Gua pun usha kiri-kanan....dan...terjumpa kedai yang gua memang tak boleh tak masuk. Kedai yang jual baju-baju yang sangat masyuk dengan kepala otak gua dan sanubari gua. Gua tengok2 mana yang berkenan. Kalau ikut hati,memang gua sebat 1 kedai,tapi apakan daya , diriku insan hina, tidak berduit tidak berapa-apa. Lantas gua angkat la dua helai baju yang gua rasa sangat mempunyai nilai estetika yang tingi serta penuh dengan kesenian yang tidak terkata. Ni la dia baju tersebut :



Amacam?? Hensem tak mamat kat depan baju gua tu?




ni nama kugiran kesukaan gua..best tahap cipan





Abah,sori tau. Aliff dok guna bilik abah buat photoshoot






Lawa tak baju aliff, abah??


Habis je lepak uptown, Syaqif ajak gua lepak umah sewa dia jap. Biasa je la,dia dok situ dengan Hilmi,Lan2,Hafiz,Mago,Abe,Syeqal , & Nas. Dekat2 dengan area Padang Jawa. Seorang bayar RM120 sebulan. Lepak situ jap,kitorang pun balik.

Kesimpulannya,gua pun tak tau ape yang tersimpul. Saja je nak buat post ni....kalau lu orang rasa nak baca,baca je la...:)

1 benda je gua tau...I MISS HER!!!!!!

No comments: